14 Kasım 2011 Pazartesi

Titanlar Yurdu Troy

Uzun süredir içimi kemiren blog açma fikri tam da tatilden yurda dönüp yerleştiğim şu sıralarda Dexter ve Çılgın Gitarcı'nın yeni laptoplarını görmemle beraber depreşti ve vakit kaybetmeden yüzsüzlüğün sınırlarını zorlayarak masum maskemi takınıp "hacım vize takvimine bakıcam laptopunu aliyim mi la?" dememle hayat buldu.Buldu da noldu? Sırası mıydı bu zımbırtının? Şu mübarek vize arefesinde ders çalışıyo olmam gerekirken laptop başında "Yeni blogçulara altın tavsiyeler" hedelerini okuyarak sabahlamam ve blog açmakla uğraşmam her ne kadar vizelere vazelinle gitmek zorunda kalmamla sonuçlanacak olsa da ve insan bu sonu bilse de merakla bekliyo işte.Bakalım belkide 12 titandan biri acırda sınav sorularını neyin verir rüyamda.Vermezse ve finallerde de yine bu blog yüzünden sıçarsam ve bütlere kalırsam da skiniz sağolsun titanlarım :)
Bloguma bu adı vermemin nedeni yunan mitinde daşşaklı bi yere sahip olan Troy'un kalıntıları üzerinde yaşayan bir öğrenci olmam.Bunda yunan mitolojisi başta olmak üzere mitolojiye olan ilgim ve şuan 2.üniversitesini okuyan Dexter'ın tüm gece ''Ben de önceki ünivimde mitoloji dersi almıştım herkes kaldı ben geçtim hey gidim hey'' tarzındaki içlenmeleride etkili olmadı desem yalan olur :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder