14 Kasım 2011 Pazartesi

FarmVille Kahyası Gökhan Çavuş

Bi dönem yakın bi arkadaşımın FarmVille kahyasıydım.Ondan habersiz domuz işine girmiştim.İşleri büyütüp gidicektim buralardan.. Ama olmadı işte gübre bitti mazota zam geldi,1 lira olucak dediler,Texas valisi değişti falan.Sonra bir gün bir küheylanın üzerinde Aşar/öşür vergisi memuru belirdi.. ağam elimde sadece tohumluk buğday ve arpa kaldı,bu sene mahsül iyi vermedi gözünün yağını yiyim ağam dedim.Olmayan şeyin 10da 1i ni mi alıcaksın dememle beraber kırbacını yanağımda hissettim..sonra ne var ne yoksa götürdü zaten.Günler sonra(Farmville günü.bizim dünyamızda 2-3 saat sonra) çiftliğin sahibi derebeyi geldi ya kelleni alırım ya bütün domuzları satarsın deyip bütün sabi sübyan domuzları kasaba verdi.Burası america,özgürlükler ülkesi,mollalar irana dedim diye kovdu beni.İşte o gün küçümsenip fikirlerine önem verilmeyen fakir ama gururlu kahya var ya..hala aynı lan zibidi gibi dolaşıyorum paso :D arada ameleye gidiyorum.Yövmiyeler düşük ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder