26 Aralık 2011 Pazartesi

Tebliğ

Bi keresinde sınıfın saf kızlarına romanyadan bir arkadaşımın hatıra olarak verdiği hristiyan cevşenini göstererek ecnebi olduğuma ikna etmiştim. Baba tarafı türk anne tarafım ecnebi, dedelerim haçlı savaşlarında atalarınıza karşı savaşmış falan diye bol keseden attım. Cemaatten geometricide kulak vermiş olmalı ki beni kenara çekip '' Tabi ben saygı duyuyorum ama merak ettiklerin varsa bul beni yardımcı olurum. Konuşalım, belki islama ilgi duymaya başlarsın.'' dediydi. İşte o gün 1500 yıl önce tebliğ yapılan ilk kafir ne hissettiyse bende onu hissettim lan aynısı. Böyle utanıyosun gibi.O kadar tatlı söylüyo ki adam kıramayıp müslüman oluyosun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder